Copywriting i seo
Seo copywriter pomoże Ci w organicznym pozycjonownaiu witryny!
Copywriting i Seo copywriter
Jeśli zależy Ci na unikalnym i profesjonalnym wizerunku Twojej marki w sieci, musisz zadbać również o wysokiej jakości teksty, które na niej widnieją. Tworzenie spójnych treści zgodnych z identyfikacją wizualną i wartościami Twojej marki pozwoli na budowanie rozpoznawalności i lojalności klientów. To, co umieszczasz na stronie to Twoja wizytówka. Zadbaj o to, żeby stronę się nie tylko fajnie oglądało, ale również czytało, bo to właśnie część informacyjna zachęca Twojego klienta do zakupu.
Zobacz, w czym może Ci pomóc seo copywriter
Copywriting i Seo
Opisy produktowe
Stworzymy profesjonalne opisy kategorii i produktów na Twojej stronie lub poprawimy te, które już na niej widnieją.
Artykuły i teksty blogowe
Napiszemy ciekawe artykuły, które odpowiednio linkowane będą stanowić świetną bazę pod optymalizację SEO.
Treści na Social Media
Prowadzimy Social Media dla różnych firm, dlatego potrafimy dopasować treści pod konkretne wymagania
i branże.
Optymalizacja SEO
Zoptymalizujemy teksty na Twojej stronie pod SEO, dodamy odpowiednie linkowania i sprawimy, że Twoja strona będzie wyżej w wynikach wyszukiwania.
Przeczytaj przykładowe treści, które stworzyliśmy dla naszych klientów
Treści na Social Media
Artykuły i teksty blogowe
Opisy na stronę i teksty produktowe
Profesjonalne treści przyniosą Ci realne korzyści!
Nie lekceważ ich
Copywriting i Seo
Dobrze napisane treści pomagają w efektywnej komunikacji z odbiorcą. Przejrzyste, zrozumiałe i gramatycznie poprawne teksty ułatwiają przekazywanie informacji, co pozwala użytkownikom szybko znaleźć potrzebne informacje na temat oferowanego przez Ciebie produktu czy usługi. Seo copywriter napisze treści zgodnie z zasadami SEO, które pomogą w osiągnięciu wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania, co przekłada się na większą widoczność strony i większą liczbę odwiedzających. Dobrze napisane treści mają również wpływ na pierwsze wrażenie, jakie użytkownicy odnoszą po wejściu na stronę internetową. Staranne, profesjonalne teksty przekazują wiarygodność, budują zaufanie i zachęcają do dalszego poznawania oferty. Poprawnie napisane opisy produktów, kampanii reklamowych lub teksty na stronę internetową mogą przekonać użytkowników do podjęcia działania. Treści pisane zgodnie z tożsamością i wartościami marki pomagają w budowaniu i wzmacnianiu wizerunku firmy. Poprzez spójność tonu i stylu komunikacji, można budować świadomość marki i lojalność klientów. W rezultacie, prawidłowo napisane treści mają kluczowe znaczenie dla skutecznego funkcjonowania strony internetowej, przekazywania informacji, pozycjonowania w wyszukiwarkach, budowania wizerunku marki oraz wpływu na konwersje i sprzedaż.
Poznaj odpowiedzi
Na najczęściej zadawane pytania
Kliknij strzałkę i przeczytaj.
Copywriting to proces tworzenia skutecznych tekstów, które mają na celu zachęcenie odbiorców do podjęcia określonych działań, takich jak zachęcenie do wejścia na stronę, zakup produktu lub skorzystanie z usługi. Copywriting wykorzystuje techniki perswazji i emocjonalnego oddziaływania, aby budować zainteresowanie, wzbudzać pożądanie i wywoływać konkretne reakcje u odbiorców.
Dobry copywriter bada grupę docelową i analizuje jej potrzeby, pragnienia oraz problemy, aby dostosować treść do ich oczekiwań. Stosuje również różne techniki redakcyjne, takie jak tworzenie nagłówków przyciągających uwagę oraz opisów produktowych skoncentrowanych na korzyściach.
Teksty pisane pod SEO to specjalnie zoptymalizowane treści, które są tworzone w celu osiągnięcia wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Wykorzystują słowa kluczowe i techniki SEO, aby zwiększyć widoczność Twojej strony internetowej w wyszukiwarkach. Pisząc teksty pod SEO trzeba stosować się do aktualnych wytycznych i algorytmów Google. Dlatego działania w obrębie seo copywritingu muszą być oparte na prawidłowym doborze słów kluczowych i dostosowaniu treści do wytycznych algorytmu Google.
Skrót zzs oznacza „znaki ze spacjami”. Jeżeli otrzymasz wycenę, w której będzie napisane “cena za 1000 zzs wynosi X zł” to oznacza, że za tekst składający się z tysiąca znaków ze spacjami zapłacisz kwotę X.
Podczas wyceny książki, e-booka lub innej publikacji nie opieramy się na liczbie zzs, a na arkuszu wydawniczym. Dlaczego? Ponieważ w takiej publikacji nie znajduje się sam tekst, ale również grafiki, ilustracje czy tabele. To wszystko wliczane jest w wycenę. Jeśli dostarczacie nam plik w wordzie to nie wiemy, ile ostatecznie stron z takiej publikacji wyjdzie, więc nie możemy określić ceny z góry za cały projekt i dlatego przyjmuje się cenę za jedną stronę arkusza wydawniczego.
Arkusz wydawniczy jest to więc jedna strona gotowej publikacji. Wlicza się w nią odpowiednie dopasowanie fontów, ich wielkości, marginesy, ilustracje czy grafiki. Wliczają się również wszystkie znaki typograficzne (spacje również), bibliografię, przypisy, tabele.
Redakcja to poprawa błędów o charakterze gramatycznym, leksykalnym, stylistycznym, składniowym, logicznym i merytorycznym, a korekta to poprawa błędów ortograficznych, interpunkcyjnych i typograficznych.
- Cena za 1000 zzs – 25 zł
- Cena za 1000 zzs wraz z pozycjonowaniem (w przypadku publikacji elektronicznych) – 30 zł
- Korekta i redakcja dostarczonego tekstu – 16 zł/strona
- Skład książki w zależności od stopnia trudności (grafiki, przypisy, tabele) i wielkości, cena za arkusz wydawniczy 50-90 zł
- Przygotowanie i skład e-booka w zależności od stopnia trudności (grafiki, przypisy, tabele) i wielkości, cena za arkusz wydawniczy 20-60 zł
- Przygotowanie i skład skryptu cena za arkusz wydawniczy – 20 zł
Nie wiesz, jak poprawić treści na swojej stronie? Skorzystaj z pomocy seo copywritera!
Napisz do nas!
Cena za 1000 zzs zaczyna się już od 25 zł!